zondag 15 februari 2009

somebody told me ... yeah right!

Schandalig!

Deze week hoorde ik een of ander groepke op de radio en die hadden het dus in hun hoofd gehaald om het Indian Summer nummer "Somebody told me" te coveren.

Ongelooflijk.

De stem klonk nergens naar, ik herkende het eerst niet, maar na een paar seconden dacht ik plots aan Chili, waar Eef zit en dacht, hey dit nummer past wel bij Eef's stem.

En het ritme, ja dat was niet erg denderend en toen moest ik er plots aan denken: hey Steef en Thompie zouden dit wel veel beter kunnen.

Pas bij het tussenspel (van een halve seconde, telkens tussendoor) van de so-called-musician, had ik het door: hey! Bij dit nummer zou Reinout goed passen met zijn solo-instrumentje! Sterker nog, het IS van Reinout!

En ja, toen pasten alle stukjes in elkaar. Het deed me aan hen denken, omdat het hun nummer is!

Maar echt he, die mannen konden er dus niks van he! En dat spelen ze dan op de radio.

Tsssssss.

It's not confidential!
I've got potential!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten